K nákupu nad 600 Kč MARK scrub (100g) ZDARMA

Poslouchej své tělo a zapomeň na diety!

Poslouchej své tělo a zapomeň na diety!

03 Listopadu, 2017

Ahoj,

nejsi tak úplně spokojená se svým tělem? Cítíš se často slabá? Máš pocit nedostatku energie? Míváš zdravotní problémy, jako jsou bolesti hlavy či nadýmání? To všechno může být výsledkem špatného životního stylu.

Naše tělo funguje na principu jednoduché rovnice – pokud ho přestaneme aktivně využívat, nedáváme mu látky, které potřebuje, vždy nám zašle feedback. To, že tyhle signály ignorujeme, může mít za následek právě nadváhu, ale i ještě vážnější onemocnění. 

Dopřát si jednou za čas to, na co máme chuť, je povolené a dokonce prospěšné. Nemělo by se z toho však stát pravidlo. Snaž se tedy dodržovat několik jednoduchých stravovacích návyků, které když si osvojíš, jsi v půlce cesty k úspěchu k vysněnému tělu. Říká se, že ze 70 procent je to o jídle, jen z 30 o pohybu. Navíc jakmile začneš správně jíst, znova získáš energii, chuť do života, zbavíš se některých zdravotních problémů, budeš se cítit sebevědomější a krásnější. V žádném případě nezkoušej žádné drastické “zaručené diety”. Kromě jojo efektu ti nic dalšího nepřinesou.

Jak tedy správně jíst?

1. Omez sacharidy

    Eliminování nezdravých, rafinovaných sacharidů je klíčem k hubnutí. Sacharidy jsou sice hlavním zdrojem energie, ale také příčinou nadváhy a obezity. Pokud tě trápí nadbytečná kila, neměly by sacharidy představovat více než 50 procent tvého denního příjmu potravy. Jedině tak se tělo začne zbavovat nadbytečných tukových zásob a nebude ukládat nové.

    2. Bílkoviny jako základ každého jídla

      Za kvalitní bílkoviny považujeme ty, které v jedné porci dokáží poskytnout aspoň 10 gramů esenciálních aminokyselin, což je nejčastěji maso, mléčné výrobky, vejce, ryby a syrovátkový protein. Bílkoviny jsou užitečné i proto, že redukují pocit hladu. Vysoký příjem bílkovin také zabrání rozpadu svalové hmoty, což je důležité, aby nedošlo ke zpomalení metabolismu.

      3. Vynech slazené nápoje

        Studie neustále potvrzují, že lidé, kteří pijí vysoce kalorické slazené nápoje mají nejvíc břišního tuku. Kromě toho je pití sladkého vysoce návykové! 

        4. Nezapomeň na antioxidanty

          Ovoce a zelenina pomáhají spalovat tuk a navíc zasytí. Pokud do ovesné kaše přidáš borůvky, sacharidy z ovesných vloček se budou trávit pomaleji, a tělo stráví delší dobu v režimu spalování tuku. Ovoce je nejlepší jíst dopoledne, aby ho tělo dokázalo zpracovat.

          5. Pravidlo “no carbs after six”

            Je důležité vědět, že na každého funguje něco trochu jiného, a tak možná sama zjistíš, zda je pro tebe lepší jíst pravidelně až do večera, nebo naposledy nejpozději v šest hodin. Tak jako tak se domnívám, že s lehkým tělem a prázdným žaludkem se mnohem lépe usíná a kvalitněji spí.

            POZOR! Dej si pozor na až příliš velké porce jídla, a také na různé uzobávání mezi jídly. To jsou nejčastější zlozvyky, které kazí postavu.

            P.S.: Nezapomeň, že v boji s nadbytečnými kily ti dokážu pomoci i já. Vyzkoušej můj přírodní kávový peeling MARK Coffee Original, který obsahuje kofein nejen v samotné kávě, ale navíc i v kávovém oleji. Ten pomáhá odbourávat podkožní tuk a zmírňovat projevy celulitidy. Tvou pokožku navíc také vyživím a hydratuji.

            Držím palce :)

            Tvůj MARK




            Také v sekci Novinky

            Návod, jak sbalit kufry a na nic nezapomenout
            Návod, jak sbalit kufry a na nic nezapomenout

            22 Března, 2019

            Také hned s prvními jarními paprsky začínáte přemýšlet nad letní dovolenou? Nebo alespoň nad prodlouženým víkendem v některé evropské metropoli? Ať už je váš plán jakýkoli, nepodceňte kvalitní přípravu, aby chvilky vytouženého oddechu nekazil stres. Abych vám ušetřil čas, přináším seznam must-have věcí, na které byste před žádnou dovolenou neměli zapomenout.

            Vice..

            Proč jsou oleje základem účinné kosmetiky?
            Proč jsou oleje základem účinné kosmetiky?

            08 Března, 2019

            V péči o zdraví a čistotu pokožky se živočišné tuky a rostlinné oleje používají už celá staletí. Tuky byly také důležitou součástí tradiční medicíny - máslo, lůj či rybí tuk sa používaly na popáleniny, opary, popraskanou kůži, revmatické bolesti, vředy či záněty a zároveň sloužily jako základ mastí a obkladů, aby se léčivé látky z bylinek dobře rozpustily v tucích a snadno pronikaly do pokožky.

            Vice..

            Sprcha versus koupel: Co byste měli vědět?
            Sprcha versus koupel: Co byste měli vědět?

            01 Března, 2019

            Horká sprcha v zimě, ledová v létě je tak příjemná. O dlouhé relaxační koupeli ve vaně ani nemluvě. Jenže přílišné koupání kůži moc neprospívá. Je tedy důležité vědět, jak často si pobyt ve sprše nebo vaně dopřát, a jak zamezit tomu, aby voda pokožku nezdravě vysušovala.

            Vice..

            English   Deutsch   Italiano   Românesc   Slovensky   Magyar   Polska   България