FAQ - aneb vše důležité...

    • Jak se dozvím o aktuálních slevách a probíhajících kampaních?

      Pokud máš zájem dozvědět se mezi prvními o probíhajících výhodných akcích, určitě se zaregistruj na odběr mého newsletteru. Pravidelně tě budu informovat o zajímavých kampaních a ty budeš mít možnost nakoupit si se slevou, dopravou zdarma nebo s dárkem k nákupu :)

    • Jak mám zadat slevový kód?

    Pokud si chceš uplatnit svůj slevový kupón, je nezbytné, abys při zadání objednávky správně zadal slevový kód. Postup jak na to, najdeš zde -> Jak zadat slevový kód.

    U některých kampaní je slevový kód automatický, systémově nastavený. Při těchto objednávkách není třeba zadávat kód, ten se automaticky načte po vložení produktů do košíku. Podmínky k využití takových slev jsou zasílány ve formě newsletteru, nebo jsou zveřejněny na domovské stránce.

    • Za jak dlouho od objednání mi MARK zaklepe na dveře?

    Objednávky se snažím vyřídit co nejrychleji. Doba dodání je v případě kurýra a výdejního místa Zásilkovny ve většině případů 1-2 pracovní dny. Může se však stát, že nastane výpadek v procesu výroby produktů a odeslání se tím zpozdí. V takovém případě vždy zákazníka kontaktuji a na zpoždění zásilky upozorním. Rovněž může nastat zpoždění i na straně kurýrní společnosti. Toto zpoždění bohužel neumíme přímo ovlivnit, ale snažíme se být nápomocni při řešení jakýchkoli problémů s doručením zásilky. 

    Pokud by zásilka nebyla doručena do 3 pracovních dnů, napiš mi na info@markscrub.com a zjistím o ní víc. Podrobnější informace si přečti v sekci Doprava a Platba a Doprava před Vánoci.

    • Jak si zvolím výdejní místo Zásilkovny?

    V případě, že chceš jako způsob doručení zvolit výdejní místo Zásilkovny, výdejní místo si nezapomeň zvolit v prvním kroku před vstupem „Do pokladny“. Pro kontrolu uvidíš vybrané výdejní místo uvedené v okénku „POZNÁMKA PRO MARKA“ :)

    • Výdejní místo, které preferuji, nelze vybrat ze seznamu

    Někdy se stává, že jsou některá výdejní místa nebo Z-boxy nedostupné. Je to zejména z důvodu naplněné kapacity daného místa, nebo dočasného uzavření provozu, kde se výdejní místo nachází. V tomto případě si prosím zvol jiné výdejní místo. Systém ti nabídne možnost vyhledat nejbližší nevytížené místo, proto určitě vyzkoušej tuto možnost.
    • Jak mám zaplatit za objednávku?

    Na výběr máte následující možnosti platby:

      • Platba kartou - na platbu můžete použít kreditní a debetní karty VISA, MASTERCARD, VISA Electron a Maestro. Platba je bez dodatečných poplatků a vaše údaje o kartě jsou zabezpečeny a chráněny. Objednávku začneme vyřizovat ihned po zrealizování platby.
      • Platba přes Paypal - za objednávku můžete zaplatit i přes svůj Paypal účet, a to bez dodatečných poplatků. Vaša objednávku začneme vyřizovat hned po zrealizování platby.
      • Platba přes ApplePay – za objednávku můžeš zaplatit i přes svůj ApplePay účet bez dodatečných poplatků. Objednávku začnu vyřizovat ihned po zrealizování platby.

      • Převod na účet - peníze můžete poslat i na můj účet do Fio Banky (číslo účtu: 2200961868/2010) s variabilním symbolem vaší objednávky (totožné s číslem objednávky bez "CZ"). Hned po připsání a identifikaci platby začneme vaši objednávku vyřizovat. I tato platba je bez dodatečných poplatků.
      • Dobírka - při dobírce posílám zboží okamžitě. Platba na dobírku je zpoplatněna vyšší částkou, než platba online či převodem. Při opakovaném vrácení nepřevzaté zásilky na dobírku si vyhrazuji právo požadovat platbu předem na účet.
    Faktury zasíláme automaticky v elektronické podobě po úhradě.
    • Nestíhám si vybrat balíček ze Zásilkovny, co mám dělat?

    Jako první možnost ti doporučuji prodloužení výdejní lhůty. Můžeš tak učinit na stránce Packety, přes aplikaci, nebo telefonicky na jejich zákaznické lince. Vše potřebné najdeš na tomto linku:

    https://www.packeta.sk/zakaznicky-servis

    Pokud ti ani prodloužená lhůta nebude stačit k vyzvednutí, může ti balíček převzít někdo jiný, komu důvěřuješ.

    Pokud máš zásilku na klasickém výdejním místě, stačí, abys pověřené osobě poskytl heslo k vyzvednutí zásilky. Heslo k vyzvednutí najdeš v e-mailu, který jsi obdržel od Zásilkovny.

    Pokud máš zásilku v Z-boxu, pověřená osoba bude potřebovat mít k vyzvednutí zásilky ve svém telefonu nainstalovanou aplikaci Packety. Ty mu zásilku můžeš sdílet, aby ji viděl v aplikaci mezi svými zásilkami. Postup, jak na to, najdeš zde.

     

    • Co když si přece jen nestihnu převzít můj balíček ze Zásilkovny, nebo mě kurýr nezastihne na mé adrese?

    V tomto případě se balík vrátí zpět na mou adresu. Pokud byl balík zaplacen, hned po jeho doručení na můj provoz tě budu kontaktovat, abychom si dohodli další postup. Při opětovném zasílání je třeba uhradit náklady na dopravu, které jsou vypočteny individuálně podle hodnoty a váhy objednávky. Vznikl-li při původní objednávce nárok na dopravu zdarma, tato již neplatí při opětovném zasílání. Při nepřevzaté objednávce na dobírku objednávku automaticky stornujeme a při další objednávce můžeme požadovat platbu předem.

     

    • Chtěla bych produkty z objednávky darovat, a proto je potřebuji doručit co nejdříve, co mám dělat?

    Tento požadavek nestačí napsat jen do poznámky pro MARKa. V případě požadavku na urgentní odeslání nám prosím vždy napiš e-mail na info@markscrub.com nebo zavolej na tel.č. +420 911 768 005. Moc rádi ti vyhovíme, pokud budou všechny produkty v objednávce skladem.
    • Máš zájem o spolupráci?

    Máš bio obchod, kosmetický salon, fitko, lékárnu nebo jiný obchod a máš zájem o spolupráci? Jsi influencer, máš spoustu sledovatelů a rád bys prezentoval mé produkty? Napiš mi na spolupraca@markscrub.com a rád se s tebou zkontaktuji.
    • Nenašel jsi zde odpověď na svůj dotaz?

    Napiš mi email na info@markscrub.com, nebo zavolej na t.č. +420 911 768 005 a já ti moc rád odpovím :)

     

    Instagram: @scrub_mark

    English   Deutsch   Slovensky   Magyar