15% sleva na celý nákup -> promokód: CHRISTMAS15. Akce platí do 15.12.

LEG DAY

LEG DAY

February 01, 2019

Také jste si do nového roku slíbili některé z tradičních novoročních předsevzetí? Zhubnu, přestanu kouřit, budu se víc hýbat, zdravěji se stravovat a podobně. Nadšení však někdy rychle vyprchá, hlavně když si dáváme velké a těžko splnitelné cíle. Abych vás v rozhodnutí udělat změnu podpořil, přináším sérii článků, které ti pomohou a inspirují tě. Dnes přináším několik účinných tipů, jak se donutit ke cvičení a zpevnit zadek.

Naplánovat trénink

Plánovat neznamená běhat s diářem po posilovně nebo za jeden trénink vystřídat všechny stroje, které tam uvidíte. Ideální je si určit, kolikrát týdně se chcete cvičení věnovat. Pro viditelné výsledky doporučuji tři nebo čtyři tréninky týdně. Každý z nich by měl být věnovaný konkrétní části těla - nohy, záda, ramena, ruce… Při tréninku spodní části těla doporučuji věnovat jeden trénink nohám a druhý nohám a zadku.

Nevíte, které cviky jsou na to nejlepší? Mrkněte na YouTube nebo na seznam níže. Základním cvikem je dřep, jehož správnou techniku najdete v článku Trénink pro dokonalý zadek.


Vyhnout se stereotypu

Pokud cviky nestřídáte, svaly začnou stagnovat. Důležité je proto cviky různě kombinovat a střídat lehké s náročnými, například dřepy, sumo dřepy, plié dřepy, mrtvý tah, mrtvý tah na jedné noze, klasické výpady, bulharské výpady, výpady do stran, výpady do chůze, předkopávačky na stroji, zakopávačky na stroji.

Ideální je zvolit pět až šest cviků po třech až čtyřech sériích. Mezi jednotlivými sériemi by neměla být přestávka delší než dvě minuty. Naopak během cviků nespěchejte. Na závěr tréninku si dejte na třicet minut kardio.

Bez vyvážené stravy to nejde

Cvičení je jen částí úspěchu a devadesát procent pěkného těla se formuje v kuchyni. Důležitá je proto zdravá a vyvážená strava, díky níž budete mít dostatek energie na cvičení a tělo získá potřebné látky. Jak na to, zjistíte v článku Jídelníček pro super tělo .

P.S.: Po náročném tréninku dopřejte tělu regeneraci. Shower pudding Peppermint příjemně schladí a MARK sugar scrub MILK & HONEY uleví svalům od bolesti.



Též v Novinky

Medová péče
Medová péče

November 20, 2019

Pravděpodobně už víš, že kvalitní med je jeden z nejzdravějších darů přírody: obsahuje velké množství antioxidantů, enzymů a organických kyselin – které mohou pomoci snížit množství zdravotních rizik. Med díky svému unikátnímu složení poskytuje i pokožce a vlasům nespočet benefitů, což z něj činí jednu z nejoblíbenějších kosmetických surovin.

Více..

Zero waste tipy a triky, se kterými víte začít už zítra
Zero waste tipy a triky, se kterými víte začít už zítra

October 22, 2019

Podle posledních studií bude do roku 2050 v oceánu více plastů jako ryb a právě výrobky každodenní péče jsou velkou částí tohoto problému. V kosmetickém průmyslu se každoročně ztrácí více než 129 miliard kusů obalů. Velký problém je nejen v hledání vhodných obalů, ale i v jejich pozdější likvidaci či recyklaci. Připravil jsem si pro tebe pár zero waste triků, které snadno zakomponuješ do svého běžného života a pomůžeš tak i ty snížit produkci každodenního odpadu.

Více..

Co jsou antioxidanty a jak chrání naši pokožku?
Co jsou antioxidanty a jak chrání naši pokožku?

October 11, 2019

Detox nebo detoxikace je fyziologické odstraňování toxickýck látek ze živého organismu. Slovo detox je často používáno jako marketingový nástroj, protože v našem těle probíhá hlavně v játrech a v ledvinách. Existuje však rozdíl mezi čištěním těla od toxinů a chráněním naší pokožky před toxiny v životním prostředí, a to právě zajišťují antioxidanty.

Více..

English   Deutsch   Românesc   Slovensky   Magyar